عکس و عکاسی

از عکاسی...

عکس و عکاسی

از عکاسی...

بوی عیدی در طبس

باز هم اواخر سال از راه رسید و بوی عیدی در جای جای شهر ها به مشام میرسد.

هر ساله از اوایل اسفند ماه مردم ایران خود را برای نوروز و سال جدید اماده میکنند تا با دستی پر و با کوله باری شایسته سال را به اتمام برسانند و سال جدید را شروع کنند.

همواره مردم ایران، در بر خود میپسندند در این ایام که آب و هوای بسیاری از مناطق ایران بهاری و معتدل می شود به سفر اختصاص دهند و با سفر به مناطق خوش اب و هوا، هم انرژی کم شده خود را در طول یک سال جبران و هم از مناطق دیدنی جای جای ایران دیدن کنن.

یکی از این اماکن و شهرها و جاذبه ها که همواره برای دیدن و گذراندن تعطیلات به مردم ایران پیشنهاد میکنم شهرستان زیبا ،کویری و در عین حال سرسبز طبس هست.

هر ساله خیل عظیمی از هم وطنان ایران از شهرستان طبس و جاذبه های گردشگری و توریستی این شهرستان بازدید میکنند و کوله بار خوبی را از این تعطیلات در این شهرستان جمع میکنند.

جاذبه های تاریخی از جمله طاق شاه عباسی با 750سال قدمت، قدیمی ترین سد قوسی جهان در روستای کریت ، ارگ تاریخی طبس، روستای نایبندان معروف به ماسوله کویر و .... 

همچنین جاذبه های طبیعی نظیر آبگرم مرتضی علی، روستای ییلاقی خرو، روستای ییلاقی ازمیغان با کاشت منحصر به فرد برنج(شالی کاری) در دل کویر و...

و ده ها نقطه دیگر که قطعا ارزش دیدن دارد.


لازم به ذکر است که شهرستان طبس دارای فرودگاه و ایستگاه قطار می باشد تا آن دسته از هموطنان عزیزی که تمایل به سفر با قطار و یا هواپیما را دارند میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

مسیر ارتباط از سمت تهران به طبس : تهران-قم-کاشان-نایین-اردستان-خور-طبس

مسیر ارتباط از سمت مشهد به طبس : مشهد-تربت حیدریه-فردوس-بشرویه-طبس


من امروز چند سایت رو به شما معرفی میکنم که برای سفر در ایم نوروز میتوانید مراجع کنید و از امکانات در نظر گرفته استفاده کنید.

رزرو هتل


شرکت مسافربری تعاونی 12 گیتی نورد طبس


سامانه فروش اینترنتی بلیط قطار


آب و هوای آن لاین طبس

نظرات 2 + ارسال نظر
. شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ

کارت درسته دو ست طبسی..عجب جایی زندگانی می کنی...
شما توی طبستون تور عکاسی هم دارید؟؟؟

دانشنامه طبس پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ http://tabasenc.ir

جناب آقای امین قاضی زاده
سلام علیکم
چنانچه مایل باشید تصاویر خود با موضوع ش طبس برای ما ارسال نمایید تا در صفحه ای با نام جنابعالی در سایت دانشنامه طبس منتشر نماییم.
e-mail: tabasenc@yahoo.com
با تشکر - دبیر تحریریه سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد