عکس و عکاسی

از عکاسی...

عکس و عکاسی

از عکاسی...

عکس زیبا از آستانه مقدسه حضرت حسین بن موسی الکاظم طبس

با سلام خدمت همه دوستان گرامی و ارجمند در این پست در آستانه ولادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا واستوون یه عکس از حرم حسین بن موسی الکاظم برادر تنی امام رضا در شهر طبس قرار دادم که طریق الرضای ایران نیز هست. اگه از عکس خوشتون اومد نظر یادتون نره


نظرات 4 + ارسال نظر
پونه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ http://مدادمغزی

سلام .طبسی هستم ولی گیلان زندگی میکنم.دلم پر می کشه برا امام زاده باغ گلشن .دوست داشتم وقتی تصاویرو میبینم هوای اونجا رو احساس میکردم.در هر صورت التماس دعا.

میخوام بیشتر با طبس در ارتباط باشم .ممکنه یکی چند تا ادرس ...بهم بدین.

سمیرا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام من طبسی هستم دانشجو اصفهان اینجا سایت وعکسا رو دیدم خیلی قشنگ بود ممنون برا کنفرانسم راجب طبس ازش استفاده کردم

مرسی خوشحال شدم از این که تونستم بهتون کمک کنم

تارا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام عکس زیبایی بود
منم یه طبسی هستم
ولی زیاد امامزاده نمیرم

مهسا روشن بین پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

عکس قشنگیه و واقعا آرامشی که توی اون حرمه رو نشون میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد